Suplement do nr-u 2/2003

Archiwum Kwartalnika Medycznego "Okulistyka"
Suplement do numeru 2/2003

Polski tytuł

English title

Symptomatologia chorób alergicznych oczu Andrzej Stankiewicz, Marek Rękas Symptomatology of allergic diseases of the eye
Schorzenia rogówki na tle alergicznym Ariadna Gierek-Łapińska, Ewa Mrukwa-Kominek, Stanisława Gierek-Ciaciura, Iwona Rokita-Wala Diseases of the cornea with allergic background
Wiosenne zapalenie spojówek i rogówki Agnieszka Trzebicka, Mirosława Grałek Vernal keratoconjunctivitis
Zaburzenia filmu łzowego w sezonowym alergicznym zapaleniu spojówek Aleksandra Usowska1, Piotr Rapiejko2, Agnieszka Lipiec3, Andrzej Wojdas2, Marek Rękas1 Lacrimal film disturbances in seasonall allergic conjunctivitis
Rozwój choroby alergicznej u dzieci Wojciech Kątski1, Maria Rymgayłło-Kątska2, Marek Gerkowicz1 Evolution of allergic disease in children
Alergiczne choroby oczu u dzieci w badaniach własnych Mirosława Grałek1, Ewa Lipiec, Anna Niwald Ocular allergy in children in authors’ own material
Zmiany w narządzie wzroku w chorobie Kawasaki Agnieszka Trzebicka, Mirosława Grałek Ocular changes of Kawasaki disease
Etiopatogeneza skrzydlika Ariadna Gierek-Łapińska, Ewa Lange, Ewa Mrukwa-Kominek, Stanisława Gierek-Ciaciura The etiopathogenesis of pterygium
Alergie polekowe. Część I – aspekty ogólne Dorota Pożarowska, Marek Gerkowicz Drug allergy. Part I – general aspects
Alergie polekowe. Część II – narząd wzroku Marek Gerkowicz, Dorota Pożarowska Drug allergy. Part II – visual system
Alergie na soczewki kontaktowe i płyny pielęgnacyjne a decyzja o laserowym zabiegu refrakcyjnym Stanisława Gierek-Ciaciura, Iwona Rokita-Wala, Ewa Mrukwa-Kominek, Paweł Stala, Dorota Wyględowska-Promieńska Allergy to contact lenses and disinfectant solution and laser refractive surgery decision