Numer 1/1999

Archiwum Kwartalnika Medycznego "Okulistyka"
Numer 1/1999

Podstawy immunologii oka Iwona Obuchowska, Andrzej Stankiewicz
Zapalenie przedniego odcinka błony naczyniowej – aspekty kliniczne Marta Misiuk-Hojło
Zapalenie błony naczyniowej u dzieci    Alina Bakunowicz-Łazarczyk
Zapalenie części pośredniej i tylnej błony naczyniowej oraz wnętrza gałki ocznej Andrzej Stankiewicz, Andrzej Mikita
Leczenie zapalenia błony naczyniowej Barbara Iwaszkiewicz-Bilikiewicz, Leopold Glasner, Krystyna Raczyńska
Zapalenie części pośredniej błony naczyniowej Marcin Śwituła, Joanna Godowska, Ewa Dróbecka
Groprinosin w leczeniu zapaleń błony naczyniowej Tadeusz Kęcik, Sławomir Majewski, Lidia Portacha
Ocena preparatu surowiczych autologicznych kropli do oczu Tadeusz Kęcik, Alina Stanisławska, Lidia Portacha, Ewa Dróbecka-Brydak, Marta Kucharska, Aleksandra Dzieciątkowska, Elżbieta Lachert, Jan Sabliński
Doświadczalne usunięcie soczewki laserem holmowym Dariusz Kęcik, Jan Kasprzak, Mariusz Kęcik, Dorota Kopacz, Piotr Maciejewicz
Oddziaływanie lasera erbowego na jądro soczewki ludzkiej Dariusz Kęcik, Jan Kasprzak, Piotr Maciejewicz, Dorota Kopacz
Potencjalny seton przeciwjaskrowy – technika doświadczalnego wszycia mięśnia prostego do komory przedniej Mariusz Kęcik, Dariusz Kęcik, Dorota Kopacz, Piotr Maciejewicz
Ocena skuteczności i tolerancji 0,3% norfloksacyny Chibroxinu w profilaktyce zakażeń pooperacyjnych oczu Anna Turno-Kręcicka, Jarosław Marek
Miękkie soczewki kontaktowe częstej wymiany w aspekcie zapotrzebowania rogówki na tlen Mariusz Koziak